Regulamin Zwrotów

1. Postanowienia Ogólne

1.1. Regulamin określa zasady zwrotów produktów zakupionych w sklepie internetowym [Nazwa Twojego Sklepu]. 1.2. Sklep prowadzony jest przez [Twoje Imię i Nazwisko/Firma], z siedzibą pod adresem [Twój Adres], NIP [Twój NIP].

2. Zwroty Produktów Fizycznych

2.1. Konsument ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania produktu fizycznego. 2.2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, konsument musi poinformować [Nazwa Twojego Sklepu] o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną) na adres [Twój Adres e-mail]. 2.3. Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. 2.4. W przypadku odstąpienia od umowy, konsument zobowiązany jest do zwrotu produktu fizycznego na adres [Twój Adres] niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował [Nazwa Twojego Sklepu] o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli konsument odeśle produkt przed upływem 14 dni. 2.5. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu produktu. 2.6. Zwrot płatności, w tym kosztów dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez [Nazwa Twojego Sklepu]), nastąpi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym [Nazwa Twojego Sklepu] został poinformowany o decyzji konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrot płatności nastąpi przy użyciu tych samych sposobów płatności, jakie zostały przez konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

3. Zwroty Produktów Cyfrowych

3.1. Prawo do odstąpienia od umowy o dostarczenie treści cyfrowych nie zapisanych na nośniku materialnym (np. plików muzycznych do pobrania) nie przysługuje konsumentowi, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go o utracie prawa odstąpienia od umowy. 3.2. Przed zakupem produktów cyfrowych, konsument musi wyrazić zgodę na natychmiastowe rozpoczęcie świadczenia i przyjąć do wiadomości, że traci prawo odstąpienia od umowy, poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w procesie zakupu.

4. Reklamacje

4.1. W przypadku stwierdzenia wad produktów fizycznych lub problemów z pobraniem produktów cyfrowych, konsument ma prawo do złożenia reklamacji. 4.2. Reklamacje należy składać na adres e-mail: [Twój Adres e-mail] lub pisemnie na adres: [Twój Adres]. 4.3. Reklamacja powinna zawierać dane kontaktowe konsumenta, szczegółowy opis problemu oraz żądania konsumenta. 4.4. [Nazwa Twojego Sklepu] rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od jej otrzymania i poinformuje konsumenta o sposobie jej rozpatrzenia.

5. Kontakt

5.1. W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt pod adresem e-mail: [Twój Adres e-mail] lub telefonicznie: [Twój Numer Telefonu].

6. Postanowienia Końcowe

6.1. Regulamin wchodzi w życie z dniem [data] i obowiązuje do odwołania. 6.2. [Nazwa Twojego Sklepu] zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu w dowolnym czasie. Zmiany będą publikowane na stronie internetowej sklepu.

Pamiętaj, aby dostosować regulamin do specyfiki Twojego sklepu i produktów oraz do obowiązujących przepisów prawnych. W razie wątpliwości skonsultuj się z prawnikiem.

 
  1. pl
  2. en

Michał Cholka

SHOP